Televizijos reklamos kainų pokyčiai 2019 metais - MediaZIP

Televizijos reklamos kainų pokyčiai 2019 metais

Kainų pokyčiai AMB grupėje:

  • klipų trukmės koeficientai lieka tokie patys kaip šiais metais, didėja balandžio, gegužės ir spalio mėnesių indeksai.
  • TV3 kanalas vidutiniškai brangsta 8,9%, mažieji TV6 ir TV8 10,3%, o visa  grupė bendrai 9,2%.

Kiti pakeitimai, tiesiogiai nesusiję su kaina:

  • nuo 2019 m. AMB grupė nebepardavinės reklamos Lietuvos Rytas TV kanale.
  • Nebelieka mažųjų kanalo pirkimo pagal tikslines grupes.


Kainų pokyčiai MG Baltic grupėje:

  • LNK  kanalas vidutiniškai brangsta 3,7%, mažieji  kanalai 4,8 %, o visa  grupė bendrai 4,1%.
  • Trukmės indeksai lieka tokie patys kaip 2018 metais, keičiasi spalio-lapkričio sezoninis indeksas  iš 1,25 į 1,3.
  • Perkant RBS daugiausia brango vyrų tikslinės grupės, moterų grupių įkainiai liko tie patys.

Kainų pokyčiai BMA grupėje:

  • GRP pirkimas vidutiniškai per visus kanalus  brangsta 17,9%.
  • Klipų trukmės koeficientai lieka tokie patys kaip šiais metais, keičiasi sezoniniai mėnesių indeksai.

Kiti pakeitimai, tiesiogiai nesusiję su kaina:

  • nuo sausio 1 d. grupė pasipildo dar vienu kanalu Dom Kino.
  • Naujiena, jog bus galima pirkti tikslines grupes, bet transliacijas planuos ne televizija, o perkančioji agentūra.
  • TRP kaina nėra fiksuota, priklauso kiek naudojama PT kiekio (vertinime paskaičuota su 50% PT).