Kainų pokyčiai „Reklamos ekspertų“ ir „Žinių radijo“ grupėse - MediaZIP

Kainų pokyčiai „Reklamos ekspertų“ ir „Žinių radijo“ grupėse

Kainų pokyčiai „Reklamos ekspertų“ grupėje:

  • 2019 m. sezoniniai indeksai radijo stotyje M-1, lyginant su pernai metais, liko nepakitę (balandis, gegužė, birželis, spalis, lapkritis, gruodis – 15 %);
  • eteris M-1 radijo stotyje vidutiniškai brango 4,29%. Šį pabrangimą sudaro geriausio rytinio laiko zonos (7-10 val.) kaina, kuri brango 12,12%;
  • „M-1 Plius“ ir „Lietus“ kainos lieka tokios pačios, kaip ir pernai;
  • Eteris „Laluna“ radijo stotyje vidutiniškai brango 2,89%.

Kainų pokyčiai „Žinių radijo“ grupėje:

  • 2019 m. eteris „Žinių radijo“ stotyje vidutiniškai brango 11,11%. Šį pabrangimą sudaro geriausio rytinio (7-9 val.) ir vakarinio (17-18 val.) laikų kaina, kuri brango 18,75%.