„L'Oreal“ keičia požiūrį į reklamą - MediaZIP

„L’Oreal“ keičia požiūrį į reklamą

„L’Oreal“ stengiasi galvoti optimaliau ir „Google“ tam padeda.

Viena iš reklamų festivalio „Kanų Liūtai“ temų – dar daugiau iššūkių, norint pritraukti auditorijos dėmesį, ypač per mobiliuosius telefonus. Kaip tik dėl to, kompanijos aprėpiančios bendradarbiavimą su „Facebook“, „Snapchat“, „Fox“ skatina industriją kurti itin trumpas reklamas, 6 sekundžių apimties video klipus, kurie taptų nauju standartu.

Viena didžiausių problemų – dauguma prekės ženklų ir agentūrų vis dar orientuojasi į 30 sekundžių, televizijai skirtų reklaminių klipų gamybą, kuriuos vėliau bando pritaikyti internetinėms svetainėms.

Norėdami padėti keisti požiūrį, „L’Oreal”, kuriai priklauso nemažai grožio industrijos prekės ženklų, ir „Google“ ėmėsi šešių sekundžių trukmės reklamų gamybos.

„L’Oreal” ir „Google“ imasi naujos iniciatyvos „Media Bets“. Abiejų kompanijų komandos, nuo šio mėnesio dirba kartu, kad peržiūrėtų duomenis apie tai, kas žmones įtraukia „YouTube“, o „L‘Oreal“ turės laiku pateikti šešių sekundžių reklamas, kurios bus rodomos prieš pagrindinį turinį, įrašų platformoje.

Tikimasi, kad „L‘Oreal“ ne tik greičiau parengs reklamas, bet ir pateiks jas kur kas labiau susietas su turiniu, kurį vartotojai tam tikru metu renkasi peržiūroms.

Šiais laikais itin sunku išlaikyti vartotojų dėmesį, tad reklamų kūrėjai turi itin gerai pažinti žmonių pomėgius ir nuspėti kuo tikslesnį jų įsitraukimą. Kad reklamos nepraslystų nepastebėtos, jos turi būti trumpos ir kuriančios pridėtinę vertę.

Šaltiniai: Warc.com, Adweek.com