10 metų su „iPhone“ - MediaZIP

10 metų su „iPhone“

„iPhone“ minint dešimtmetį, „Shutterstock“ kuratorė Robyn Lange peržvelgė esminius akcentus, kuriais išmanusis telefonas paveikė fotografiją ir vizualinę rinkodarą.

Nuo nuostabių atostogų kraštovaizdžių akimirkų iki įvairiais būdais patobulintų asmenukių, akivaizdu, kad „iPhone“ pristatė ne vieną tendenciją, kuri sukėlė revoliuciją vartotojų ir medijos bendravime. Kadangi prekių ženklai stengiasi užmegzti kuo glaudesnius santykius su vartotojais, šios tendencijos sėkmingai įsiliejo į jų rinkodaros kampanijas.

Mėgėjiška fotografija

„iPhone“ įdiegė didelės skiriamosios gebos kameras kiekviename telefone ir staiga visi tapo fotografais. Mėgėjiška fotografija tapo norma, kurią naudoti ėmė ir prekių ženklai, ypač tie, kurių auditorija yra jaunesnė. Pavyzdžiui, „Coca Cola“ ir „Adidas“. Net ir „Apple“ kompanija reklamuodama savo „iPhone“, pasinaudojo mėgėjų fotografų nuotraukomis, kurias lydėjo šūkis „Nufotografuota su „iPhone““.

Per pastaruosius metus „Shutterstock“ nuotraukų bibliotekoje itin išaugo „iPhone“ fotografijų skaičius. 2015 m. jų buvo apie 17 %, 2016 m. – 78 %. Kadangi „iPhone“ kamerų kokybė ir toliau gerėja, manoma, kad 2017 m. skaičius gali pasiekti pusantro milijono.

Asmenukės

Nauja saviraiškos forma, kuri neįmanoma be priekinės telefono kameros, puikiai įsiliejusi į „Dove“, „JetStar“ ir kitų garsių kompanijų reklamas. Tokio formato nuotraukų naudojimas reklaminei kampanijai prideda autentiškumo bei suasmeninimo elementų, kurie padeda pristatyti produktus ar paslaugas.

Realusis laikas (Real-time)

„iPhone“ pridėjo rinkodaros realiuoju laiku elementą, kuris padeda itin lengvai pateikti įvykius tiesiogiai. „Instagram Stories“, „Snapchat“ ir „Facebook Live“ programėlės suteikė galimybę tiesiogiai transliuoti nemokamai. Tai padėjo dar labiau sustiprinti prekės ženklų bei vartotojų ryšį.

Vertikalios nuotraukos ir vaizdo įrašai

Nuo reklamų iki įrašų socialinėje medijoje, „iPhone“ tiesiogiai pakeitė kryptį, kuria rinkodaros specialistai nuo šiol turi pristatyti vizualinį turinį. Vertikalus formatas šiuo metu yra vienas populiariausių mobiliuosiuose telefonuose, tad prekės ženklai ėmėsi kurti būtent tokias reklamas. Rezultatai pranoko lūkesčius, nes jie buvo kur kas geresni, lyginant su rezultatais televizoriaus ekranuose.

Žvilgsnis į „iPhone8“

Šių metų pabaigoje „Apple“ planuoja pristatyti „iPhone 8“. Prognozuojama, jog šis modelis dar labiau pakeis požiūrį į technologijas, fotografiją ir dizainą. Tarp daugybės funkcijų bus 3D priekinė kamera, kuri skirta dar geresnės kokybės asmenukėms, veido ir akies rainelės atpažinimo funkcija bei dar geresnės galimybės fotografuoti ir filmuoti tamsoje. Šios funkcijos trauks dėmesį ne tik draugų socialiniuose puslapiuose, bet ir rinkodaros kampanijose. Peržengus dešimtmetį, „iPhone“ stiprybė fotografijų ir filmavimo sferoje privalo tik tobulėti.

Šaltiniai: WARC.com, Business Insider