Skaitmeniniai prietaisai dramatiškai išstumia televizorius - MediaZIP

Skaitmeniniai prietaisai dramatiškai išstumia televizorius

Vos per metus, televizorių žiūrinčiųjų skaičius krito beveik perpus, nes savo reikmėms vartotojai pasirinko kompiuterius. Konsultavimo įmonė „Accenture“ apklausė 26 tūkst. vartotojų 26 skirtingose šalyse, iš kurių daugiau, nei keturi iš dešimties (42 %) teigė, kad mieliau pamėgtas laidas žiūri kompiuteryje. Lyginant su 2016 m. apklausos rezultatais, tokių vartotojų skaičius išaugo 10 %.

13% teigė, kad mėgstamas televizijos laidas jie žiūri savo išmaniuosiuose telefonuose. Pernai tokių vartotojų buvo 10%.

„Televizoriaus, kaip neginčijamo pramogų įrenginio dominavimas baigiasi“, sakė Gavin Mann, „Accenture“ vykdantysis direktorius.

„Nors nemažai žmonių mėgstamas programas vis dar žiūri per televizorių, tyrimai atskleidžia sparčiai augantį susidomėjimą kitais skaitmeniniais įrenginiais, ypač nešiojamaisiais ar stacionariais kompiuteriais bei išmaniaisiais telefonais.“

Jungtinėse Amerikos Valstijose, TV laidų žiūrėjimui besirenkančių televizorių skaičius sumažėjo nuo 59% iki 25%, o Jungtinėje Karalystėje nuo 55% iki 25%.

Tačiau didžiausias šuolis įvyko Indijoje. Čia apklausa atskleidė 78% nuosmukį.

Išmanieji telefonai pelno vis daugiau simpatijų dėl mobilumo galimybės. 41% respondentų teigė, kad jiems daug patogiau ir paprasčiau peržiūrėti įvairius trumpus įrašus mobiliuosiuose telefonuose. Pernai tokių buvo 28%.

Pirmenybę teikiančiųjų trumpų klipų peržiūroms nešiojamuose ar stacionariuose kompiuteriuose nuo pernai buvusių 47% krito iki 44%, o prioritetą teikiančių televizoriui smuko nuo 16% iki 5%.

„Accenture“ kompanijoms rekomenduoja ieškoti naujų vartotojų įtraukimo būdų. Pavyzdžiui, per labiau suasmenintą vaizdo turinį, kuris tiktų iškart kelių tipų ekranams. Taip pat daugiau dėmesio skirti savo tikslinei auditorijai ir jos poreikiams.

Šaltinis: WARC, Accenture