Aštuoni iš dešimties vartotojų, prekės ženklų kuriamą turinį pamiršta jau po trijų dienų, o daugiau nei pusė jų negali prisiminti nei vienos matytos detalės.
„The Science of Attention“ ataskaita pagrįsta 2,035 Didžiosios Britanijos suaugusiųjų apklausos duomenimis, kurie atskleidė tris dažniausias to priežastis: nereikšmingumas (55%), motyvacijos prisiminti šį turinį trūkumas (35,7% ) ir tai, kad turinys per ilgas (30%).
Išsiblaškymas (18%) ir stresas (9%) buvo kur kas mažiau svarbūs veiksniai, tad pagrindinė priežastis – turinio spragos.
Turinys, kuris auditorijai papasakoja kažką naujo, 27 % respondentų buvo įvardintas labiausiai įsimenančiu ir primenančiu prekės ženklą. Po jo sekė turinys, kuris moko, įkvepia ar pralinksmina (kiekvienas gavo po 25% respondentų palaikymo).
Beveik pusė respondentų (49%) paminėjo, kad turinys, kuriame minimas įvykęs koks nors geras nutikimas, padeda prisiminti matytą siužetą kur kas ilgiau.
Kalbant apie turinio pateikimo formatus, 37% respondentų atsakė, kad geriausiai įsimena vaizdinę informaciją, rašytinę – 28%, o pristatomą akis į akį – 21%.
Daugiau nei trys ketvirtadaliai respondentų (77%) teigė, kad interaktyvus turinio pristatymas jiems padėtų lengviau įsiminti prekės ženklo skleidžiamą informaciją, o beveik pusė (48%) jų buvo įsitikinę, kad pirktų daugiau tam tikro prekės ženklo produkcijos, jei ženklas skirtų daugiau dėmesio ir įsitrauktų į tiesioginį bendravimą su vartotojais.
Net 87% žmonių tiki, jog tie, kurie užsiims glaudesniu bendravimu, lengviau išlaikys ne tik dėmesį, bet ir pelnys prekės ženklui pasitikėjimą.
Šaltinis: WARC