Jaustukai Google AdWords reklamų pavadinimuose - MediaZIP

Jaustukai Google AdWords reklamų pavadinimuose

Google AdWords reklamų pavadinimuose pradėjus naudoti jaustukus, imta spekuliuoti svarstymais, kad greitu metu ši opcija bus naudojama viso pasaulio reklamų kūrėjų.

Jaustukai nėra naujiena, tačiau anksčiau AdWords jie buvo naudojami labiau dėl mažesnio simbolių skaičiaus bei norint lengviau pereiti Google patikrą. Tokio tipo jaustukų naudojimo banga buvo labai trumpalaikė.

Visgi, manoma, kad šį kartą jie gali pasilikti visam laikui.

Vienas ryškiausių jaustukų debiutų AdWords buvo užfiksuotas prieš porą savaičių, kai žemiau esančio skelbimo pavadinimas buvo pastebėtas Google.de įvedus užklausą „autohaus mainz“:

Buvo pastebėtos tik kelios reklamos, kurios pavadinimuose naudojo jaustukus, tad spėjama, kad tai galėjo būti tik trumpalaikis eksperimentas arba Google sistemos klaida. Nors labiau tikėtina, kad tai žingsnis į pokyčius, kurie turės nemažai įtakos daugeliui pramonės šakų. 

Kokį poveikį tai gali turėti?

Reklamos leidėjus labiausiai turėtų pradžiuginti tai, kad padidės reklamos našumas. Teoriškai, jaustukų naudojimas gali padidinti CTR ir kokybės balą, tad naujienos labai sveikintinos.

Kaip reklamuotojai gali naudoti jaustukus savo AdWords antraštėse?

Reklamų leidėjai galės kopijuoti ir įklijuoti jaustukus į reklamos teksto kūrimo laukelį per AdWords.

Tai ne toks didelis pokytis lyginant su bet kokia kita kampanija. Daug svaresnis atnaujinimo aspektas bus nukreiptas į targetinimo opcijas bei reklaminės kampanijos efektyvumo analizę.

Visgi, prieš pradedant eksperimentuoti, protingiausia būtų sulaukti Google patvirtinimo, kad jaustukus per AdWords tikrai galima naudoti be trukdžių.

Šaltinis: Searchenginewatch.com