Mobiliųjų programėlių piko atoslūgis - MediaZIP

Mobiliųjų programėlių piko atoslūgis

Naujausi tyrimai rodo, kad mobiliųjų programėlių pikas ima slūgti, nes vartotojai pavargo nuo jų gausios pasiūlos, tad programėlėmis naudojasi mažiau. Labiau jie remiasi balsu aktyvuojamais skaitmeniniais įrankiais.

Apklausus daugiau, nei 3000 JAV, Kinijos ir Jungtinės Karalystės mobiliųjų telefonų vartotojų, paaiškėjo mažas, bet reikšmingas pokytis mobiliųjų programėlių naudojimosi fronte.

Pavyzdžiui, naudojimasis video programėlėmis 2015-2016 m. krito 4 procentiniais punktais, žemėlapių programėlėmis – 3, o socialinės medijos – 2 procentiniais punktais. Susirašinėjimo programėlių paklausa kilo 3, o apsipirkimo – 4 procentiniais punktais.

„Tai perėjimas nuo paprastų programėlių prie kai ko daugiau,“ aiškina Jessica Ekholm, „Gartner“ tyrimų direktorė.

„Vartotojai vis mažiau domisi naudojimusi programėlėmis; jų yra tikrai per daug,“ „TechCrunch“sakė ji, pridėdama, kad „Gartner“ tyrimai nustatė, jog žmonės praranda susidomėjimą naujų programėlių ieškojimu. Daugiau dėmesio jie skiria tyrinėjimui tų, kuriomis jau naudojasi. Pastebėta, kad žmonės nori sulaukti atsakymo čia ir dabar, o ne sukti galvą, kuria programėle naudotis, kad tie atsakymai būtų rasti.

Pagrindinė tendencija išryškėjo Kinijoje, kur vartotojams buvo sukurtos „WeChat“ ir „Weibo“ programėlės, skirtos visiems skaitmeniniams poreikiams. Abi programėlės turėjo platformas, kurias sunku palikti. 

„WeChat“, pavyzdžiui, teikia mokėjimo paslaugas, tapo e-komercijos platforma bei suteikia galimybę užsisakyti bilietus.

Facebook iškyla kaip akivaizdus kandidatas atkartoti panašią funkciją Vakaruose su savo „Messenger“ ir „WhatsApp“ platformomis,  kurios turi daugiau, nei po 1 milijardą vartotojų.

„Tai tik laiko klausimas,“, sako Ekholm. „Tačiau ten turi būti vartotojų patirtis, kuri pranoktų įprastą „užsisakyk picą iš Domino“ / „užsisakyk Uber automobilį“. Nes tai ima varginti.“

Šaltinis: „TechCrunch“ ir „Warc“