Konferencijoje „Rinkodaros avangardas“ – Les Binet! - MediaZIP

Konferencijoje „Rinkodaros avangardas“ – Les Binet!

„Inspired UM“ tęsia tradiciją dalintis savo sukauptomis žiniomis, siekdami prisidėti prie kokybinio komunikacijų paslaugų rinkos augimo. Minėdama dešimties metų sukaktį 2017-uosius agentūra pradeda nauju, įkvepiančiu konferencijų ciklu „Inspired by Inspired UM”.

Rinkodara yra ir menas, ir mokslas, kuriuose privalo derėti fantazijos polėkis ir efektyvumas. Ar yra sėkmės formulė, kaip suderinti kūrybą su efektyvumo rodikliais, kaip sužinoti tikruosius pirkėjo elgesio motyvus – apie tai diskutuos rinkodaros specialistai Vilniuje vyksiančioje konferencijoje „Rinkodaros avangardas“, kuri vyks jau kovo 8 d.

Vilniuje viešėsiantis „adam&eve DDB” (Didžioji Britanija) agentūros efektyvumo vadovas, ekonometrijos ekspertas Les Binet atskleis pagrindinius kūrybinio naudingumo principus. Aiškindamas skirtingų emocijų ir siunčiamų žinučių vaidmenį rinkodaros medžiagoje, Binet pasidalins patirtimi, kaip nustatyti ir paskirstyti rinkodaros biudžetą, kad abu turinio elementai būtų kuo paveikesni. Kitą konferencijos svečią Paw Baeką Hanseną, dirbantį Danijos „IPG Mediabrands“ strateginiu planuotoju, motyvuoja noras gilintis į žmonių elgesį ir vertybes. Pasak jo, šiandieninė rinka – neįsivaizduojama be vartojimo tendencijų. Jos atskleidžia pagrindines vertybes ir motyvus, kuriuos rinkodarininkai gali panaudoti kurdami sėkmingas ir kūrybiškas komunikacijos strategijas. Iš pirmo žvilgsnio vartojimo tendencijos atrodo sunkiai apčiuopiamos, abstrakčios ir miglotos, tačiau labiau įsigilinus atsiveria plačios jų pritaikymo galimybės. Paw Baekas Hansenas Vilniuje pristatys kelias ryškiausias 2017 m. vartojimo tendencijas ir praktinius jų pritaikymo būdus. Pasak konferencijos organizatoriaus, KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto direktoriaus Mariaus Kalantos, rinkodaros specialistams labai aktualu gilintis į tarptautinę patirtį ir naujausias tendencijas, įvertinti, kaip rinkodaros ir komunikacijos priemonės įmonėms padeda stiprinti konkurencingumą ir augti, kaip šios priemonės formuoja vartotojų elgseną. „Pasigilinę į užsienio kolegų patirtį, aiškiai matome, kad mes dar neišnaudojame visų rinkodaros paslaugų galimybių, kad galime kitaip, gerokai nuosekliau ir giliau pažvelgti į vartotoją, žymiai tiksliau suprasti jo norus, ketinimus”, – sako M. Kalanta. Pirmojoje šiai problematikai skirtų renginių ciklo konferencijoje „Rinkodaros avangardas“ bus koncentruojamasi tik į tokias rinkodaros tendencijas, kurias galime vadinti priešakinėmis. Jos keičia požiūrį į pačią rinkodarą, rinkodaros tikslus, objektą, priemones, efektyvumą. Tad svarbiu aspektu taps aptarimas, kaip šias tendencijas pritaikyti ar į jas atsižvelgti praktikoje.

Jeigu Jums įdomu sužinoti daugiau apie tai:

  • Kaip suderinti rinkodaros efektyvumą ir kūrybiškumą?
  • Kokios kanalų planavimo efektyvumo tendencijos skaitmeniniame amžiuje?
  • Kokius klausimus šiandien analizuoja neurorinkodaros tyrimai?
  • Kokius pokyčius šiandien stebime vartotojų elgsenoje?

Registruokitės į praktinę konferenciją „Rinkodaros avangardas“ ir kartu pasisemkime patirties iš savo srities profesionalų.

Išsamią konferencijos programą rasite ČIA.