Inspired naujiena – reklamos efektyvumo tyrimai - MediaZIP

Inspired naujiena – reklamos efektyvumo tyrimai

Inspired startuoja su „AdBus“ – reklamų efektyvumo „Omnibus“ tyrimu. Šis tyrimas itin aktualus norintiems sužinoti, ar jūsų kampanija buvo pastebėta, kuriuose kanaluose tai įvyko, ar vartotojai jus atpažino ir kaip įvertino matytą reklamą. Tyrimo rezultatai supažindins su esama situacija bei padės tikslingiau ir efektyviau vykdyti norimas kampanijas.

Šie pagrindiniai, minkštieji kampanijos rodikliai pateikiami išsamioje ataskaitoje kartu su tikslinės grupės rezultatais bei Inspired reklamų efektyvumo rodiklių bazės vidurkių palyginimais. Nuolat atnaujinama kaupiamoji bazė padės perprasti konkrečių kampanijų sėkmingumą kitų kampanijų kontekste.

Norėdami sužinoti daugiau arba užsisakyti tyrimą, kreipkitės į savo Inspired projektų vadovą arba Inspired tyrimų vadovę Rūtą Matulaitienę, ruta.matulaitiene@inspired.lt.