Tarpdisciplininis kursas RINKODAROS KOMUNIKACIJA - MediaZIP

Tarpdisciplininis kursas RINKODAROS KOMUNIKACIJA

Norint papildyti ir susisteminti turimas rinkodaros komunikacijos žinias reikėtų perskaityti nemažai knygų, rasti ir įsisavinti teminę literatūrą bei gebėti tinkamai interpretuoti randamą informaciją. Tam reikia ne tik daug laiko, bet ir stiprių rinkodarinių žinių.

Tam, kad maksimaliai ir tikslingai išnaudotumėte rinkodarinės komunikacijos žinių stiprinimui skiriamą laiką, kviečiame registruotis į „Rinkodaros komunikacija: vartotojo perspektyva“ kursą, kuris startuos vasario 23 d. ir vyks iki birželio 1 d.

Kursas skiriamas įmonių rinkodaros vadovams ir vadybininkams, rinkodaros komunikacijos agentūrų strateginiams planuotojams, projektų direktoriams ir projektų vadovams, žiniasklaidos priemonių reklamos pardavimo vadovams, viešojo sektoriaus organizacijų ryšių su visuomene specialistams.

Kurso programa apjungia pasauliniame kontekste aktualius rinkodaros, kognityvinės bei socialinės psichologijos, neuromokslų, elgsenos ekonomikos, sociologijos, semiotikos, komunikacijos ir medijų studijų pasiekimus. Kurso struktūra reprezentuoja požiūrį, kad vartotojas yra centrinė šiuolaikinės rinkodaros komunikacijos figūra, o visapusiškas, gilus vartotojų elgsenos, informacijos apdorojimo ir sprendimų priėmimo supratimas yra būtina sėkmingos rinkodaros komunikacijos sąlyga. Tai ypač svarbu atsižvelgiant į pastarąjį dešimtmetį vykstančią požiūrio į vartotojų elgseną kaitą, kai pagrįstai kvestionuojamas jo priimamų sprendimų racionalumas ir kur kas didesnė svarba teikiama afektyviems, neįsisąmonintiems elgsenos veiksniams. Tai verčia keisti požiūrį ir į tai, kaip veikia rinkodaros komunikacija bei koks yra vartotojų atsakas į ją.

Baigę kursą įgysite sistemingų žinių ir praktinių rinkodaros komunikacijos valdymo bei planavimo įgūdžių, siekiant pagrindinio jos tikslo – vartotojų elgsenos pokyčio. Būtent šis pokytis ir siekis išsiaiškinti, kaip jį paskatinti, yra viso kurso ašis.

Užsiėmimų metu teorinės žinios bus iliustruojamos analizuojant realius, Lietuvoje įgyvendintus rinkodaros komunikacijos pavyzdžius. Kartu bus mokomasi jas praktiškai taikyti kuriant naujas rinkodaros komunikacijos strategijas ir parenkant konkrečias jų įgyvendinimo priemones. Pasiūlyti tokią užsiėmimų formą leidžia unikali kurso lektorių akademinė ir praktinė patirtis skirtinguose rinkodaros komunikacijos strategijos, planavimo ir įgyvendinimo etapuose.

Daugiau informacijos ir registracija.