RTB – Real Time Bidding – kainos statymas einamuoju laiku (aukcionas). Tai galimybė rankiniu (arba autoatiniu) būdu nustatyti tam tikrą kainą už tam tikrą veiksmą, pvz: paspaudimą arba parodymą.
DMP – Data Management Platform – duomenų valdymo platforma – tai platforma/produktas skirtas segmentuoti sukauptus slapukus (cookies arba, parastai tariant, auditorijas).
COV – tam tikros konversijos rodiklis procentais (konversijų skaičius padalintas iš paspaudimų).
CPM – Cost per Impression – parodymų kaina (1000 parodymų).
CPC – Cost per Click – paspaudimo kaina.
CPA – Cost per Conversion – konversijos kaina (išlaidos padalintos iš konversijų).
CTR – Click Through Rate – paspaudimų procentinė išraišką nuo visų parodymų (paspaudimai padalinti iš parodymų).
Viewable impressions – parodymai, kurie buvo rodomi matomoje monitoriaus vietoje (ne kažkur apačioje).
Unique impressions – parodymų, kurie buvo parodyti vienam vartotojui (cookie), skaičius.
PMP – Private Marketplace – privati reklamos pirkimo ir pardavimo sistema internete – Reklamos pardavėjas privačiai suteikia teisę reklamuotis tam tikrame šaltinyje (inventoriuje)
DSP – Demand-side Platforms – paklausos platformos – suteikia reklamos pirkėjui tiesioginę RTB prieigą prie daugelio šaltinių (inventorių).