Svarbausios RTB sąvokos - MediaZIP

Svarbausios RTB sąvokos

real-time-bidding

RTB – Real Time Bidding – kainos statymas einamuoju laiku (aukcionas). Tai galimybė rankiniu (arba autoatiniu) būdu nustatyti tam tikrą kainą už tam tikrą veiksmą, pvz: paspaudimą arba parodymą.

DMP – Data Management Platform – duomenų valdymo platforma – tai platforma/produktas skirtas segmentuoti sukauptus slapukus (cookies arba, parastai tariant,  auditorijas).

COV – tam tikros konversijos rodiklis procentais (konversijų skaičius padalintas iš paspaudimų).

CPM – Cost per Impression – parodymų kaina (1000 parodymų).

CPC – Cost per Click – paspaudimo kaina.

CPA – Cost per Conversion – konversijos kaina (išlaidos padalintos iš konversijų).

CTR – Click Through Rate – paspaudimų procentinė išraišką nuo visų parodymų (paspaudimai padalinti iš parodymų).

Viewable impressions – parodymai, kurie buvo rodomi matomoje monitoriaus vietoje (ne kažkur apačioje).

Unique impressions – parodymų, kurie buvo parodyti vienam vartotojui (cookie), skaičius. 

PMP – Private Marketplace – privati reklamos pirkimo ir pardavimo sistema internete – Reklamos pardavėjas privačiai suteikia teisę reklamuotis tam tikrame šaltinyje (inventoriuje)

DSP – Demand-side Platforms – paklausos platformos – suteikia reklamos pirkėjui tiesioginę RTB prieigą prie daugelio šaltinių (inventorių).