„Marketingui skirti biudžetai ir masės pasiekiamumas tapo svarbūs, kaip niekada“, Binet ir Field - MediaZIP

„Marketingui skirti biudžetai ir masės pasiekiamumas tapo svarbūs, kaip niekada“, Binet ir Field

Su internetinės žiniasklaidos augimu rinkodarininkams ėmė kilti vis daugiau klausimų susijusių su pinigų investavimu į mokamą mediją bei vartotojų pasiekiamumą.

Les Binet ir Peter Field išvados ir IPA tyrimo rezultatai atskleidė, kad prekės ženklai, kurie investuoja į internetinės žiniasklaidos pirkimus, auga tris kartus greičiau, nei tie, kurie pasitiki organišku pasiekiamumu. Kitas sėkmės formulės ingredientas – emocijos. Anksčiau išleistose knygose, šie du autoriai pabrėžė prekės ženklo kūrimo emocijos svarbą. Naujausių analizių rezultatai atskleidė, kad video turinys daro itin galingą poveikį verslo rezultatams, atsižvelgiant į jų emocinę galią ir didelį aprėpiamumą internete tiek prisijungus, tiek atsijungus. Rezultatai parodė, kad pasitelkus televiziją, pasiektas 40 % didesnis efektyvumas.

Ataskaitos autorius ir „Adam and Eve DDB“ efektyvumo vadovas Les Binet, sako, kad naujausias tyrimas atskleidė, kad mūsų pramonė orientuojasi į per trumpą laiką. Anot jo, reikia susitelkti į prekės ženklo aktyvavimą, efektyvią reklamą bei tęstinį prekės ženklo kūrimą.

Peter Field, ataskaitos autorius ir marketingo konsultantas sako, kad dabartinės žiniasklaidos biudžetai yra itin svarbus klausimas. Jis sako, jog norint pasiekti prekės ženklo augimą ir svarias pergales, reikia nepamiršti itin svarbių aspektų – televizijos ir kitų vaizdinių formatų.

Jus gali sudominti: 2015 m. lietuvių kalba išleista Les Binet ir Peter Field knyga „Rinkodara atskaitomybės eroje“ (leidėjas „Not Perfect“, 160 psl.)

Les Binet ir Peter Field, „Rinkodara atskaitomybės eroje“