Google produktų sąvokos - MediaZIP

Google produktų sąvokos

Google

Google Adwords – Google tinklalapio  reklamos sistema,  talpinanti reklamas tiek pačioje Google paieškos sistemoje, tiek ir kituose AdSense sistemoje prisiregistravusiuose tinklalapiuose. AdWords reklamos kainą nustato patys naudotojai, nurodydami, kiek daugiausiai jie mokės už kiekvieną naują lankytoją, kuris atėjo į jų tinklalapį spragtelėdamas ant reklamos. Reklaminiai skelbimai gali būti tekstiniai ar įvairių formatų grafiniai.

AdSense Google kompensavimo programa, kuria svetainės savininkas įsidėdamas sutinka, atiduoti svetainės reklamos plotus Google Adwords sistemai disponuoti.

Click – paspaudimas ant skelbimo ar vaizdinės reklamos.

Impressions – parodymai.

Impression share parodymų skaičius išreikštas procentine dalimi, kurią gavote transliuodami reklamą.

Keyword – raktiniai žodžiai – produktą ar paslaugą apibūdinantys žodžiai ar frazės, kurias pasirenkate norėdami nustatyti, kada ir kur bus rodomas skelbimas.

Negative Keyword negatyvūs raktažodžiai. Priskiriami kampanijoms negatyvių raktažodžių sąrašai, kurie gali būti giminingi ar panašios reikšmės, tačiau neatitikti prekinio ženklo komunikacijos.

CPC – Cost Per Click – mokestis už paspaudimą.

Average CPC – vidutinė paspaudimų kaina.

CPM – Cost Per Thousand Impressions – mokestis už 1000 parodymų.

CPV – Cost Per View – video peržiūros kaina.

CPE – Cost Per Engagement – kaina už vartotojo įsitraukimą į reklamą (mokėjimo sistema naudojama tik interaktyviose reklamose, kai vartotojas gali pasirinkti ką reklamoje nori matyti).

Conversion – konversija – įvyksta, kai kas nors spusteli skelbimą ir atlieka jūsų įmonei vertingą veiksmą, pvz., įsigija prekę internetu arba paskambina į įmonę mobiliuoju telefonu ar palieka kontaktinę informaciją ir panašiai.

Conversion Rate – vidutinis konversijų iš vieno skelbimo paspaudimų skaičius, nurodytas kaip procentinė išraiška.

CPA – Cost per Aquisition – kaina už įvykusią konversiją (skaičiuojamas  bendras reklamos biudžetas padalintas iš konversijų skaičiaus).

Google Tag Manager žymų valdymo sistema, kurią naudodami galite greitai ir lengvai atnaujinti srautui analizuoti ir rinkodarai optimizuoti skirtas žymas bei kodo fragmentus svetainėje ar programoje mobiliesiems. Užuot redagavę svetainės kodą, galite pridėti ir atnaujinti AdWords, Google Analytics, Firebase Analytics, Floodlight ir trečiosios šalies ar tinkintas žymas iš Žymų tvarkytuvės naudotojo sąsajos. Dėl to sumažėja klaidų ir nereikia kreiptis į kūrėją norint sukonfigūruoti žymas.

Google analyticsGoogle produktas, teikiantis išsamias ataskaitas apie tai, kaip žmonės naudoja svetainę bei kokius joje veiksmus atlieka.

GDN – Google Display Network – vaizdinės reklamos tinklas. Daugiau nei 2 milijonų svetainių, vaizdo įrašų ir programų, kuriuose gali būti rodomi AdWords skelbimai, vaizdinė reklama, grupė.

GSP – Gmail sponsored Ads –  vaizdinė reklama pritaikyta rodyti Gmail el. pašto tinkle.

Search campaign – tekstinė skelbimų reklama pritaikyti rodyti Google paieškos tinkle kartu su kitais paieškos rezultatais.

Remarketing Campaign – pakartotinės rinkodaros kampanijos. Transliuojama reklama vartotojams, kurie jau turėjo sąlytį su prekės ženklu.

Tag – žyma yra kodo fragmentas, kurį naudojant informacija siunčiama trečiajai šaliai, pvz., Google, Adform. Be žymos kodo fragmentas turi būti įdiegtas rankiniu būdu, ko pasekoje kaskart norint įdiegti naują sekimo žymą reiktų kreiptis į programuotojus ir koreguoti svetainėje esantį kodą.

Landing Page – svetainės tiksli nuoroda, kuri dedama į skelbimą ar vaizdinę reklamą. Taip interneto reklamos platformos supranta, kur atvesti vartotoją jam paspaudus reklamą.

CDT – Cross device tracking – kelių įrenginių ataskaitos stebėjimas – pateikiami ir susiejami duomenys apie vartotojų skirtingų įrenginių vartojimą ir sąlyčio taškus, kurie iš pirmo žvilgsnio gali atrodyti nesusiję.

Geo targeting reklamos sklaida pagal vietoves.

Demo targeting reklamos sklaida pagal demografiją (metus, lytį ir panašiai).

Interest Targeting reklamos sklaida pagal interesų grupes, pvz.: mėgstantys keliauti, besidomintys automobiliais ir t.t

Placements – paskirties vietos – vaizdinės reklamos tinklo vietos, kuriose gali būti rodomi skelbimai. Pavyzdžiai gali būti atitinkamos svetainės ir programos, kurios bendradarbiauja su Google, kad būtų rodomi skelbimai.