Reklamų kūrėjai neįvertina vartotojų apetito tiesioginėms TV transliacijoms - MediaZIP

Reklamų kūrėjai neįvertina vartotojų apetito tiesioginėms TV transliacijoms

TV

TV

Naujausi „Thinkbox“ tyrimai parodė, kad reklamos kūrėjų požiūris į vartotojų įpročius labai skiriasi nuo to, kas vyksta realybėje.

Pastaruoju „Netflix“ ir „Amazon Prime“ piko metu dauguma mano, kad tai, jog vartotojai itin dažnai migruoja nuo televizijos prie internetinio srauto, yra šių laikų norma. Visgi, panašu, kad reklamos kūrėjai tiesiog nemoka sužadinti vartotojų apetito televizijai.

„Ipsos Connect“ ir „Thinkbox“ analizė atskleidė itin didelį skirtumą tarp reklamos kūrėjų spėjamų ir realių TV peržiūros rodiklių.

Palyginus 288 reklamos kūrėjus ir 795 paprastus žmones, kurie dalyvavo liepą ir rugpjūtį „Ad Nation Study“ daromame tyrime, reklamos kūrėjai teigė, kad televizijai vartotojai skiria 2 val. 41 min. per dieną, kai transliuotojų auditorijos tyrimų valdyba pateikė kitus duomenis – 3 val. ir 35 min.

Internetinių klipų pervertinimas

Reklamos kūrėjai mano, kad VoD vartotojai žiūri 1 val. 21 min. per dieną, kai BARB duomenimis – 8 min.

Reklamos kūrėjai įsitikinę, kad 50% žmonių, žiūrėdami televizorių naršo mobiliuosiuose įrenginiuose, kai realūs skaičiai sako, kad tokių yra tik 19%.

Rinkos išmanymas

Per pastaruosius tris mėnesius 93% reklamos kūrėjų naudojo „LinkedIn“, 92% „YouTube“, 90% „Facebook“, 81% „Twitter“, 63% „Netflix“ ir 30% „Amazon Prime“.

Atlikus vartotojų apklausą paaiškėjo, kad tik 14% jų naudojosi „LinkedIn“, apie 60% „YouTube“, 62% „Facebook“, 22% „Twitter“, 30% „Netflix“ ir 15% „Amazon Prime“.

Specialistai tikina, kad pirmiausia reklamos kūrėjai turėtų nuodugniai susipažinti su savo auditorija, tai padėtų ženkliai sumažinti kaštus, nes pinigai nenutekėtų į tuos kanalus, kurie visai neaktualūs jų vartotojams.

 Reklamos kokybė televizijoje

54% apklaustųjų, „Ad Nation“ duomenimis, tikisi itin kokybiško ir smagaus reklamos turinio televizijoje, 13% to laukia iš socialinių tinklų, 11% iš interneto svetainių ir 10% iš žurnalų.

Į klausimą, kokia reklama jiems sukėlė daugiausiai pasitikėjimo, 42% apklaustųjų atsakė, kad matyta per televizorių, 13% – laikraščiuose, 9% – internetinėse svetainėse ir 8% – per radiją. Reklamas, kurias vartotojai matė per televizorių, įvardijo ir labiausiai įsiminusiomis bei smagiomis.

66% respondentų įsitikinę, kad televizinė reklama prekės ženklui suteikia kur kas didesnį žinomumą, o 84% apklaustųjų teigė, kad užtikrina ir aukščiausią kokybę.