Prabangos prekės: skaitmeninės rinkodaros tendencijos - MediaZIP

Prabangos prekės: skaitmeninės rinkodaros tendencijos

Prabangos prekių ženklų rinka išgyvena sunkmetį. Ekonominiai svyravimai pasaulyje laikomi pagrindine to priežastimi. Norėdami vėl suklestėti ar bent jau išvengti dar didesnės žalos artimiausioje ateityje, prekių ženklai turėtų visapusiškai išnaudoti skaitmeninius kanalus.

Skaitmeninės priemonės prabangos prekės ženklų marketingui

Nors didžiausi prabangos prekių ženklai aktyviai naudojasi Facebook, ir dauguma jų turi paskyras Pinterest platformoje, egzistuoja ir kitos platformos, kuriose pastebimas jų susidomėjimas bei augantis įsitraukimas. Išskiriamos pagrindinės trys: Instagram, Snapchat ir Youtube.

Instagram

Instagram populiarumas prabangos prekės ženklų gretose vis labiau auga, nes ši platforma leidžia pateikti užkulisių video medžiagą, papasakoti prekės ženklo istoriją, išryškinti savo meistriškumą bei suteikia erdvę klientams kurti savo pačių produktus. „Mercedes Benz“ sulaukė itin didelės sėkmės su Instagram kampanija „GLA“. Prekės ženklas sukūrė daugiau nei 280 Instagram paskyrų pasiūlymui „Build Your GLA“, norėdami užsitikrinti klientų pasiekiamumą bei suteikti galimybę lengviau naudotis pasiūlymais. Kampanijos rezultatas – papildomi 25000 sekėjų Instagram paskyroje.

Mercedes Benz Instagram kampanija

Mados prekės ženklas „Valentino“ pastaraisiais metais taip pat prisijungė prie Instagram. Kas savaitę sukurdamas 40 naujų įrašų, lyginant su „Digiday“, šis prekės ženklas laikomas vienu aktyviausių prabangos prekės ženklų platformoje. „Valentino“ pripažintas geriausiu prabangos prekės ženklu Instagram platformoje. Pasak „Engagement Labs“, „Valentino“ itin gerai dirba derindamas aukštos kokybės, profesionalias prekių nuotraukas bei renginių turinį. „Valentino“ turi daugiau nei 7 milijonus sekėjų Instagram platformoje bei gali pasigirti aukščiausiu jų įsitraukimu.

Valentino mado namų Instagram profilis

Snapchat

Snapchat paklausa taip pat vis labiau auga, ypač tų prabangos prekės ženklų akiratyje, kurie nori įtraukti Millennial kartą. Efemerinis socialinis tinklas, kuriame žmonės siunčia nuotraukas bei video įrašus, kurie visam laikui dingsta vos kelios akimirkos po peržiūros, atrodo tvirtesnė platforma, nei Instagram. Visgi, ši platforma turi per daug ilgų rekomendacijų bei apribojimų, kurie taikomi prekės ženklų turinio kūrimui ir viešinimui. Net reklamos čia privalo prasidėti video įrašu, kuris negali būti ilgesnis, nei 10 sekundžių. Nepaisant to, Snapchat kasdien naudojasi 100 milijonų žmonių, o prabangos prekės ženklai įžvelgia rinkodarinę naudą. Prekės ženklas „Sephora“ Snapchat naudojasi jau keletą metų. Kurdami savo auditoriją, ženklo atstovai bendradarbiavo su tokiomis garsenybėmis, kaip Hannah Bronfman. Įvertinę investicijas ir grįžtamąją naudą „Sephora“ tebesinaudoja Snapchat. 

Sephora Snapchat žinutės

Youtube

Kol ekspertai įtikinėja, kad Youtube kanalas yra ideali erdvė prekės ženklo istorijos pateikimui, realybėje yra vos keli pavyzdžiai, kurie išties pasiteisino. Vienas jų – „BMW“ sėkmė. 2001 m. pradėjęs transliuoti klipus su Clive Owen, Madonna ir Mickey Rourke, šis prekės ženklas nepaliko abejingų nei vartotojų gretose, nei profesionalų barikadose.

Ne taip seniai, prekės ženklas „BMW“ pasinaudojo Youtube platforma norėdamas pristatyti naują „BMW M“ modelių seriją Kanadoje. Youtube analitika buvo naudojama tam, kad vaizdinės medžiagos serija būtų nukreipta tik į tikslinius prekės ženklo vartotojus. Rezultatas – daugiau nei 7 milijonai peržiūrų ir 200 % išaugę pardavimai. Akivaizdu, kad Youtube platforma turi ką pasiūlyti prabangos prekės ženklams.

Pagrindiniai aspektai:

·   Instagram pupuliarumas prabangos prekės ženklų akiratyje vis labiau auga, nes čia prekių ženklai turi daugybę būdų save reprezentuoti.

·   Snapchat paklausa auga Millennial kartos įsitraukimo sąskaita, tačiau minusu išlieka turinio apribojimas

·   Youtube prabangos prekių ženklų įsitraukimu atsilieka, tačiau turi neabejotiną pranašumą – galimybę išskirti unikalius vartotojus bei itin platų pasiekiamumą.

 Šaltinis: CMI Online