Kraftinio alaus mėgėjai, prieš atverdami piniginę, žvilgteli į savo telefoną - MediaZIP

Kraftinio alaus mėgėjai, prieš atverdami piniginę, žvilgteli į savo telefoną

„XenoPsi“ atliktos apklausos duomenimis, net 74 % apklaustųjų, prieš pasirinkdami tam tikros rūšies alų, naršo savo mobiliąjame telefone. Jame ieško informacijos apie vieną ar kitą alaus rūšį.

Per pastarąjį dešimtmetį alus tapo vienu populiariausių produktų JAV gėrimų ir maisto kategorijų sąrašuose. Kraftinis alus, kuris nepriklausomų aludarių gaminamas nedideliais kiekiais, pasitelkiant novatoriškus būdus bei originalius ingredientus, turtingas rūšimis bei skirtingais prekių ženklais, kurių gausa kartais pakiša koją norintiems jo įsigyti. Niujorke įsikūrusi strateginio marketingo ir reklamos agentūra „XenoPsi“ neseniai atliko tyrimą, kuris atskleidė alaus mėgėjų pirkimo įpročius bei aktyvų polinkį naudotis mobiliaisiais. „Kraftinio alaus rinkodaros specialistai šį aspektą turėtų išnaudoti pardavimų srityje. Pavyzdžiui, sukurdami tam tikras taktines žinutes, žaidimus ar kitus originalius pasiūlymus, kurie būtų nukreipti į vartotojus namuose ar bet kur kitur, išnaudojant priemonę, kurią prieš pasirinkdami alų jie itin dažnai naudoja – mobilųjį“, sakė „XenoPsi“ prezidentas MichaelAron Flicker. 

Alaus mėgėjų pirkimo įpročiai bei aktyvus polinkis naudotis mobiliaisiais


Šaltinis: www.adweek.com