Facebook keičia teksto šalia paveikslėlio taisykles - MediaZIP

Facebook keičia teksto šalia paveikslėlio taisykles

Iki šiol Facebook galiojo taisyklė, kad žinutė, kurią norite skelbti šalia publikuojamo paveikslėlio, negali sudaryti daugiau nei 20 % jo dydžio. Ji buvo taikoma gana griežtai, Facebook net turėjo specialų įrankį, kurio pagalba buvo tikrinama ar teksto dydis nepažeidžia galiojančių tasyklių. Neseniai, be jokių papildomų komentarų ar  pasisakymų Facebook šios taisyklės atsisakė.

Facebook Grid tool nebėra. Vietoje jo Facebook siūlo abstraktų paveikslėlių gidą, kurio pagrindinė užduotis – pasakyti, kad kuo daugiau teksto naudosite šalia pasirinkto paveikslėlio, tuo jūsų pasiektų vartotojų procentas bus mažesnis.

Šiuo metu yra 4 kategorijos, kurioms gali būti priskiriamas jūsų paveikslėlio tekstas:

  • Geras (OK)
  • Žemas (LOW)
  • Vidutinis (Medium)
  • Aukštas (High)

Jei jūsų paveikslėlio tekstas vertinamas OK, tai reiškia, kad jis yra tinkamas, neperkrautas ir jūsų reklama bus rodoma be apribojimų, kurie susiję su teksto perviršiu.

 

1 pav. Teksto vertinimas OK

1 pav. Teksto vertinimas OK

 

Gavus vertinimą Low, jūsų pasiekiamumas gali būti ribojamas.

2 pav. Teksto vertinimas Low

2 pav. Teksto vertinimas Low

 

Gavus vertinimą Medium, su esamu tesktu pasieksite keliais vartotojais mažiau, nei pasiektumėte idealiu atveju.

3 pav. Teksto vertinimas Medium

3 pav. Teksto vertinimas Medium

 

Jei jūsų tekstas vertinamas High, jūsų paveikslėlis ir prierašas  nebus publikuojami.

4 pav. Teksto vertinimas High

4 pav. Teksto vertinimas High

 

Išimtys, kurios neturi įtakos teksto vertinimui:

  • Filmų plakatai
  • Knygų viršeliai
  • Albumų viršeliai
  • Produkto paveikslėliai – produktas dideliame mąstelyje
  • Koncertai, muzikos festivaliai, apsipirkimo renginiai
  • Tekstu paremta Verslo Kaligrafija, animacinės / komiksų juostos
  • Aplikacijų ir žaidimų screenshots 
  • Infografikai
  • Teisiniai tekstai

Papildomi dalykai, kurie laikomi tekstu:

  • Prekės ženklas (Logo)
  • Vandens ženklai
  • Numeriai

Šiuo žingsniu Facebook aiškiai parodė, kad jie teikia pirmenybę paveikslėliams be teksto ar su minimaliu jo kiekiu. Tačiau šie paketimai kol kas prieinami ne visiems vartotojams.


Šaltinis: http://www.socialmediatoday.com/social-networks/facebooks-changed-20-ad-image-text-overlay-rule