Kodėl Programatikas yra skaitmeninės reklamos ateitis? - MediaZIP

Kodėl Programatikas yra skaitmeninės reklamos ateitis?

Vis aukščiau kylanti šių dienų banga – programinis skaitmeninės reklamos pirkimas, kuris paremtas Big Data ir galimybe kuo tiksliau pasiekti savo auditoriją.  Automatinis reklamos pirkimas ir talpinimas – tai, į ką marketingo specialistai pradeda vis daugiau investuoti. Owner IQ parengtas infografikas rodo, kad US rinkoje programinis pirkimas jau užėmęs didelę skaitmeninės reklamos rinkos dalį.

Infografikas prognozuoja, kad programinis pirkimas netrukus užgoš įprastus pirkimo būdus. Manoma, kad per ateinantį dešimtmetį skaitmeninės reklamos pirkimas programiniu būdu sudarys net 90% visos rinkos.

 

programatikas infografikas

 


Šaltinis: http://goo.gl/T4B8QE