Artėja 5 ryškūs „AdWords“ pokyčiai - MediaZIP

Artėja 5 ryškūs „AdWords“ pokyčiai

Neseniai konferencijoje „Google Performance Summit“ buvo pristatyti artėjantys pasikeitimai „AdWords“ platformoje.

1. Skelbimai „Google Maps“ žemėlapiuose

„Google Maps“ paieškoje surinkus raktinį žodį, susijusių įmonių logotipai ir pasiūlymai bus rodomi tiesiai ant žemėlapio. Paspaudus ant skelbimo bus rodomas išsamesnis jo aprašymas.
Pasikeitimai veiks ir įprastoje, ir mobiliojoje „Google Maps“ versijose.

Atsiras ir nauji „Google Maps“ skelbimų formatai. Vienas jų – akcijų blokas (Promotion Pin), skirtas specialiems pasiūlymams ir rodomas programėlėje iškart po žemėlapiu.

Įmonės „Google Maps“ profilyje atsiras galimybė pristatyti akciją bei iš arčiau susipažinti su jos asortimentu.

 

1 pav. Skelbimai „Google Maps“ žemėlapiuose

1 pav. Skelbimai „Google Maps“ žemėlapiuose

 

 2. Ilgesni tekstiniai skelbimai

„Google“ pašalinus skelbimus dešinėje paieškos rezultatų pusėje netrukus turėtų pasikeisti ir patys skelbimai: vietoje 25 simbolių antraštės reklamuotojai galės naudoti dvi 30 simbolių antraštes. Aprašymo eilutė taip pat keisis, nes pailgės iki 80 simbolių.

 

2 pav. Ilgesni tekstiniai skelbimai

2 pav. Ilgesni tekstiniai skelbimai

 

3. Tikslesni apsipirkimų parduotuvėje matavimai

„Google“ siekia papildyti spragą tarp skaitmeninio ir realaus pasaulio, pagal mobiliojo telefono vietą sekdama, ar vartotojas nuėjo į parduotuvę po to, kai paspaudė ant reklamos.
Techniniu požiūriu tai nėra naujovė, tačiau ši funkcija taps daug labiau prieinama skirtingų tipų verslams.

4. Automatiškai generuojami skelbimai, kurie prisitaiko prie svetainės struktūros 

Nauja paslauga, pavadinta „Responsive Display Ads“, itin palengvins darbą dizaineriams. Kuriant naują skelbimą užteks pateikti nuorodą, antraštę, aprašymą ir paveikslėlį, o „AdWords“ automatiškai sugeneruos skelbimą, kuris prisitaiko prie svetainės struktūros. Pasikeitimai turėtų pradėti veikti jau šiais metais.

 

3 pav. Automatiškai generuojami skelbimai, kurie prisitaiko prie svetainės struktūros

3 pav. Automatiškai generuojami skelbimai, kurie prisitaiko prie svetainės struktūros 

 

5. Lankstesnis „AdWords“ aukcionas

Iki šiol skelbimų paspaudimo kaina mobiliuosiuose buvo susieta su reklama stacionariuose įrenginiuose, o planšetiniai kompiuteriai buvo tiesiog prilyginti pastariesiems.
Šiemet skelbimų kainodara taps daug lankstesnė: bus galima nustatyti atskirą skelbimo paspaudimo kainą reklamai mobiliuosiuose, stacionariuosiuose ir planšetiniuose įrenginiuose arba nustatyti tam tikrą skelbimo kainos priklausomybę tarp skirtingų įrenginių.

 


Šaltinis:  WordStream, http://goo.gl/wfq6Ih