Moterys ir prekės ženklai skaitmeninėje erdvėje - MediaZIP

Moterys ir prekės ženklai skaitmeninėje erdvėje

Remiantis nauja tyrimų studija, kuri buvo atlikta portalo Adweek, naudojant produktų atsiliepimų ir paieškų sistemą Influenster, tapo dar aiškiau, kad prekės ženklams reikia judėti link mobilių įrenginių, jei jie nori sukurti reikšmingus santykius su moterimis. Kaip teigia Influenster platformos prezidentė Elizabeth Scherle, skaitmeninis vartojimas, ypatingai vizualaus turinio, vystosi taip greitai, kad mobilių prietaisų rinkodaros atstovai jų optimizaciją privalo iškelti į darbų sąrašo viršų.  Ji taip pat teigia, kad moterys vis dar teikia pirmenybę „postams“ su nuotraukomis.

 

moterys infografikas

 


Šaltinis: http://goo.gl/WXMeFx