Komunikuoti kultūrą: institucijos, strategijos, auditorijos - MediaZIP

Komunikuoti kultūrą: institucijos, strategijos, auditorijos

2015_Komunikuoti-kultura_virseli_mazKolektyvinė monografija „Komunikuoti kultūrą: institucijos, strategijos, auditorijos“ parašyta remiantis Vytauto Didžiojo universiteto 2012–2015 m. vykdytu mokslo tyrimų projektu „Kultūros institucijų komunikacinių kompetencijų plėtra žinių ir kūrybos visuomenės kontekste“. Projekto duomenys apima 2008–2013 m. Kauno, Šiaulių, Klaipėdos miestuose ir rajonuose veikiančias kultūros įstaigas.
Monografijos autoriai siekia atskleisti komunikacijos veiksmo ir kultūros bei kūrybinių industrijų teorines sąsajas, parodyti jų prieštaravimus ir konfliktus bei, remdamiesi atliktu tyrimu, kritiškai apibūdinti kultūros institucijų komunikacinių kompetencijų raidą Lietuvoje per pastaruosius penkerius metus. Monografijoje aprašomas komunikacijos veiksmo, komunikacinio proto ir komunikacinio lauko santykis su modernia kūrybinių industrijų raida, aiškinami kūrybinės klasės formavimosi prieštaravimai ir jų santykis su organizacijų komunikacija, nagrinėjami ir lyginami kultūros institucijų ir su jomis susijusių struktūrų komunikacijos ir vartojamos reikšmės bei simbolių laukas politiniu ir instituciniu požiūriu, kritiškai aptariama komunikacijos kultūros organizacijose specifika, funkcijos, formos, komunikacinės kompetencijos, taip pat polemiškai diskutuojama apie virtualios erdvės ir naujųjų medijų išnaudojimo aktyvumą kultūros institucijų komunikacinėje veikloje.

Išduodame su įsipareigojimu grąžinti. Registracija ir detalesnė informacija: info@inspired.lt.

Inspired UM Library TM

Pavadinimas: Komunikuoti kultūrą: institucijos, strategijos, auditorijos
Autoriai: prof. dr. Gintautas Mažeikis, prof. dr. Kristina Juraitė
Leidėjas: Vytauto Didžiojo universitetas
Metai: 2015
Puslapiai: 424
Kalba: lietuvių
ISBN 978-609-467-170-8