Kodėl Facebook Canvas pretenduoja tapti geriausiu dalyku, kuris nutiko mobiliesiems? - MediaZIP

Kodėl Facebook Canvas pretenduoja tapti geriausiu dalyku, kuris nutiko mobiliesiems?

Nebūtina būti marketingo genijumi, kad konstatuotumėte faktą, jog žmonės praleidžia itin daug laiko naršydami mobiliuosiuose telefonuose. Deja, dauguma nūdienos mobiliųjų opcijų nėra tokios greitos ir operatyvios, kokios galėtų būti. Tai trikdo ne tik vartotojus, bet ir reklamų kūrėjus.

Prasidėjus Canvas invazijai, mobiliesiems skirtų reklamų situacija ima keistis į gerą. Jūsų dėmesiui keturi to rodikliai, kuriuos pateikia San Fransiske įsikūrusios digital agentūros „Traction“ CEO, Adamas Kleinbergas.

  1. Juo lengva naudotis. Pirmas dalykas, kurį pastebėsite paspaudę canvas skelbimą – esate nukreipti tarsi į prekės ženklo programėlę. Interaktyvus viso ekrano canvas naudojimas prekės ženklo istoriją pristato akimirksniu.
    Ta akimirka yra labai svarbi. Canvas nėra pirmasis tokio tipo reklamos formatas, bet faktas, kad neužtruksite laukdami, kol reklama užsikraus, tad neturėsite laiko jos tiesiog ignoruoti išjungdami, – itin svarus.
  2. Lengva išjungti. Netyčia paspaudėte ant reklamos, kuri jus nukreipė į tam tikrą puslapį, tad esate priversti bent 15 sekundžių laukti, kol tas puslapis užsikraus? Jaučiatės tarsi jūsų telefoną kažkas okupavo?
    Facebook Canvas skelbimai turi mažą rodyklę viršutiniame, kairiąjame kampe, kuri primena, kad tereikia perbraukti kairėn ir jūs pasišalinsite. Per tą laiką, kol pirštas slenka per ekraną, jūs vėl atsirandate savo Facebook kanale. Neskausminga. Vartotojai greitai perpranta naudojimosi sąlygas.
  3. Tai atsakymas. Turinio rinkodara yra itin madinga. Prekių ženklai supranta, kad norėdami pasiekti vartotojus turi sukurti rinkodarinį turinį skirtą būtent jiems. Tuomet kyla klausimas, ką daryti su sukurtu turiniu?
    Dauguma prekės ženklų jį panaudoja puslapiuose, kurių potencialūs vartotojai taip ir neaplanko.
    Facebook Canvas yra atsakymas į klausimą, ką daryti su turimu turiniu. Tai tarsi mažo tinklapio siuntimas tiesiai į jūsų kliento rankas.
  4. Lengva sukurti. Norint naudotis canvas nereikia ypatingo išmanymo ar specialių techninių gebėjimų. Puikiam turiniui vis dar reikia investicijų, bet šiuo atveju savo finansus galite skirti būtent tam, kas jums aktualiausia.

 

1 pav. Facebook canvas

1 pav. Facebook canvas

Atidarius Canvas kūrimo įrankį užtruksite vos 10 min. Priešingai, nei iki šiol kuriant biudžeto strategijas HTML5 reklaminių banerių realizavimui. Kuriam dar prireiks ir programuotojo, kuris turės atlikti tik jam suprantamus darbus.

 

2 pav. Facebook canvas kūrimo įrankis

2 pav. Facebook canvas kūrimo įrankis

 


Šaltinis: 

Adam Kleinberg, http://bit.ly/1QSyb8e