Labiausiai įtraukiančios Super Bowl’o reklamos - MediaZIP

Labiausiai įtraukiančios Super Bowl’o reklamos

Kol dauguma žmonių ilsėjosi ir atsipalaidavę žiūrėjo Super Bowl’ą, progaminės įrangos kompanija bendradarbiaudama su tyrimų  platforma Qualtrics atliko tyrimą, kurio metu, remdamiesi žmonių veido išraiškomis, nustatinėjo labiausiai įtraukiančią reklamą.

Tyrime dalyvavo daugiau nei 3000 dalyvių, kurių emocijos buvo tiriamos remiantis „Realeyes“ emocijų matavimo technologija. Tyrime buvo naudojama kamera, kuri stebėjo 49 veido taškus, pagal kuriuos buvo nustatoma, kuri reklama sukelia didžiausią reakciją. Buvo sekamos visos emocijos nuo susiraukimo iki šypsenų su pakeltais antakiais. Gauti rezultatai suskirstyti pagal emocijas, įskaitant džiugesį, sumišimą, pasibjaurėjimą, liūdesį, baimę ir nustebimą, taip pat buvo matuojami ir visi negatyvūs jausmai.

Penkios reklamos, kurios buvo ištirtos kaip labiausiai įtraukiančios.

Skittles, „The Portait“

Skittles 81.1% įsitraukimas, 50% žiūrėjusių jautė neigiamas emocijas.

 

 

Hyundai, „First Date“

91,5% įsitraukimas.

 

 

Heinz, „Wiener Stampede“

81,5% įsitraukimas, apie 30% žiūrėtojų jautė pasišlykštėjimą.

 

 

Marmot, „Love the Outside“

31,8% iš žiūrėtojų jautė pasišlykštėjimą, 63,9% jautėsi laimingi ir 23,2% jautėsi tiesiog sutrikę. Bendras įsitraukimas – 88%.

 

 

Doritos, „Ultrasound“

Didžiausias įsitraukimas – 99,2 %. Video, kurio turinyje nefigūravo gyvūnai ar žvaigždės.

 

 


Šaltinis:

Facial-Tracking Technology Shows These 5 Super Bowl Ads Were the Most Engaging: http://goo.gl/OdgMX7