Kviečiame registruotis į praktinį žiniasklaidos planavimo seminarą - MediaZIP

Kviečiame registruotis į praktinį žiniasklaidos planavimo seminarą

Norinčius susipažinti su žiniasklaidos planavimo pagrindais bei įgyti bazinių žiniasklaidos planavimo įgūdžių KOG rinkodaros ir komunikacijos mokslų institutas kviečia registruotis į praktinį seminarą „Žiniasklaidos planavimo pagrindai“. Šis seminaras skiriamas rinkodaros ir rinkodaros komunikacijos specialistams, kurių darbas susijęs su reklaminių kampanijų planavimu ir įgyvendinimu masinės ir skaitmeninės žiniasklaidos priemonėse. Konkrečiai šį seminarą rekomenduojame:

  • įmonių rinkodaros ar komunikacijos vadybininkams ir produktų vadovams, kuriems seminaras suteiks būtinų kompetencijų, padedančių užtikrinti sklandesnį ir efektyvesnį prekės ženklų reklaminių kampanijų įgyvendinimą, ypač kai tokiam įgyvendinimui pasitelkiama žiniasklaidos planavimo agentūra;
  • žiniasklaidos planavimo agentūrų projektų vadovams, kuriems seminaras suteiks naujų ir papildomų kompetencijų, padedančių profesionaliau valdyti, planuoti ir įgyvendinti klientų reklamines kampanijas, argumentuotai parinkti žiniasklaidos kanalų strategiją, taktiką ir efektyvumo matavimo priemones;
  • viešojo sektoriaus organizacijų ryšių su visuomene specialistams, kuriems seminaras suteiks kompetencijų, padedančių geriau formuluoti viešinimo kampanijų užduotis, vertinti viešinimo paslaugų tiekėjų pasiūlymus bei efektyviau matuoti įgyvendintų viešinimo kampanijų rezultatus.

Seminaro metu didžiausias dėmesys bus skiriamas praktiniams reklaminių kampanijų planavimo ir įgyvendinimo masinės ir skaitmeninės žiniasklaidos priemonėse aspektams. Seminaro programa apims tris temas. Pirma tema skiriama žiniasklaidos planavimo strategijai. Joje pristatomi pagrindiniai žiniasklaidos planavimo terminai, analizuojama, kaip formuluoti žiniasklaidos planavimo tikslus, kaip žiniasklaidoje pateikiama informacija lemia vartotojų pirkimo sprendimus, kokie yra žiniasklaidos planavimo proceso dalyviai ir kokį vaidmenį jie atlieka. Antra tema koncentruojama į pačios žiniasklaidos specifiką. Joje pristatomi Lietuvoje atliekami žiniasklaidos auditorijos tyrimai, jų galimybės ir ribotumai, pateikiamos pagrindinės žiniasklaidos priemonės pagal jų nuosavybę bei rūšį, analizuojamos žiniasklaidos vartojimo ypatybės. Trečia tema skiriama reklaminių kampanijų žiniasklaidoje planavimui, optimizavimui ir efektyvumo vertinimui. Joje pristatoma televizijos, radijo, spaudos, lauko ir vidaus reklamos kampanijų, o taip pat skaitmeninės žiniasklaidos kampanijų planavimo specifika, pateikiami pagrindiniai kampanijų efektyvumo vertinimo principai.

Seminarą ves ilgametę patirtį žiniasklaidos planavimo srityje turintys praktikai Domantas Gailius ir Marius Kalanta. Kiekvienai seminaro temai bus skiriamas atskiras 4 valandų trukmės užsiėmimas, visa seminaro apimtis – trys užsiėmimai.

Išsamesnės informacijos prašome ieškoti KOG instituto tinklapyje adresu www.koginstitutas.lt arba kreiptis į Marių Kalantą el. paštu marius.kalanta@koginstitutas.lt.