Lyginant su praėjusiais metais, tiek MG, tiek MTG grupėse keitėsi kai kurių mėnesių sezoninių indeksų koeficientai – jie didėjo. MG grupėje didėjo sezoninių indeksų koeficientai kovo, balandžio ir rugsėjo mėnesių. Tuo tarpu MTG grupėje didėjo kovo, gegužės ir lapkričio mėnesių sezoniniai indeksai.
1 pav. MTG ir MG sezoninių indeksų kainų pokyčiai
Abejose grupėse mažiausiai brango geriausio laiko zona. LNK kanale ji brango 6,2 %, kitos laiko zonos pabrango vidutiniškai 18 %. Taip pat LNK suvienodino geriausio laiko ir nakties laiko įkainius, tad LNK kanale vietoje buvusių 5 laiko zonų lieka 4. Vidutiniškai GRP LNK kanale brango 9,8 %.
2 pav. LNK kanalo įkainiai
MTG grupėje TV3 kanale geriausio laiko zona pabrango 7,4 %, kitos laiko zonos vidutiniškai brango 10,4 %. GRP kanale vidutiniškai pabrango 8,5%.
3 pav. TV3 kanalo įkainiai
Mažuosiuose MG grupės kanaluose (TV1, Info TV, BTV) geriausiais laikas brango taip pat šiek tiek mažiau – 8,3 %. Labiausiai brango dienos laikas, vidutiniškai 19 %. Bendrai mažųjų kanalų GRP įkainiai pabrango apie 12 %.
4 pav. MG mažųjų kanalų įkainiai
MTG mažųjų grupės kanalų (TV6, TV 8, LRTV) laiko zonos brango vidutiniškai 10,3 %.
5 pav. MTG mažųjų kanalų ikainiai
MG grupės didžiojo paketo TRP įkainiai vidutiniškai pabrango apie 12 %, didžiausiai infliacija pastebima tikslinių amžiaus grupių intervale 20-50 m.
6 pav. MG didysis TRP paketas
Mažasis paketas pabrango kur kas labiau – vidutiniškai 28 %. Didžiausia infliacija pastebima taip pat 20-50 m. tikslinėje amžiaus grupėje.
7 pav. MG mažasis TRP paketas
MTG grupės TRP didžiajame pakete didžiausia infliacija pastebima jaunesnio amžiaus tikslinėse grupėse 13-29 m. 10 %. Vyresnėse tikslinėse grupėse infliacija yra 6 %.
8 pav. MTG didysis TRP paketas
TRP mažojo paketo infliacija didesnė: jaunesnėse tikslinėse grupėse infliacija 20 %, vyresnėse vidutiniškai – 7 %.
9 pav. MTG mažasis TRP paketas
Išvada: kaip ir praeitais metais, taip ir šiais metais televizijos kanalų reklamos kainos stiebiasi į viršų.