Socialinių tinklų naujienos - MediaZIP

Socialinių tinklų naujienos

Dislike_mygtukasGana dažnai gyvenime nutinka taip, kad pasakome vieną, o pašnekovai ar klausytojai tiems žodžiams suteikia visai kitokią reikšmę. Taip nutiko ir su urban-legend statusą gavusiu „dislike“ mygtuku, kurį, pasak ne vieno įtakingo žiniasklaidos šaltinio, greitai pristatys Facebook. Gaila, bet tokio mygtuko tikriausiai neišvysime, nes Facebook vadovas Markas Zuckerbergas savo kalboje pasakė kiek kitokią žinutę, lyginant su ta, kuri žaibo greičiu pasklido internete.

Zuckerbergo teigimu, Facebook‘e akivaizdžiai nebepakanka „like“ mygtuko, kad išreikštume pagrindines emocijas, susijusias su šio puslapio originaliu turiniu. Ateityje populiariausiame socialiniame tinkle turėtume gauti alternatyvų išreikšti empatijai arba liūdesiui. Nuspėti, kokios bus šios alternatyvos, yra tolygu būrimui iš kavos tirščių. Aišku tik tai, kad Facebook taps dar lankstesniu komunikacijos kanalu, o kartu ir įvairesne produktų interakcijos su vartotojais erdve.

Nors pastaroji tema susižėrė beveik visą dėmesį, bet greitai Facebooke įvyks dar vienas svarbus komunikacinis lūžis. Ilgas įdirbis ir keletą metų trukusios paieškos pagaliau tampa kūnu – Facebook leis apjungti savo auditorijos duomenis su televizinės reklamos duomenimis, todėl planuoti reklamą ir didinti jos efektyvumą (TRP buying) bus gerokai aiškiau ir lengviau. Bandymai parodė, kad televizijos ir Facebook reklamos duetas atneša puikių rezultatų bei padeda pasiekti jaunus žmones, kurie nėra sužvejojami televizinės reklamos tinklais.

Reklamos naujienomis dalijasi ne vien Facebook, bet ir jo dukterinis socialinis tinklas Instagram. Neseniai Instagram naudotojų skaičius perkopė 400 milijonų (remiantis TNS 2015 m. duomenimis, Lietuvoje yra virš 200 tūkst. vartotojų) ir buvo viešai paskelbta apie tai, kad šioje socialinėje platformoje pagaliau bus galima pirkti reklamą. Nors kol kas reklamos kaina Instagrame prognozuojama gan aukšta, bet, įsisukus jos varikliukui, galima tikėtis palankių reklaminių sąlygų, įskaitant ir plačias auditorijos filtravimo galimybes, kurias suteikia nuolat tobulinamas Facebook.

 


 Šaltiniai:

  1. Akolawala, Tasneem. No, Facebook is not launching the ‘unlike’ button.  Sep. 15, 2015, http://bit.ly/1h2qVr9.
  2. Heine, Christopher. Facebook Debuts Ad-Buying Product to Get Into More TV-Minded Budgets New video and brand-awareness tools as well. Sep. 27, 2015, http://bit.ly/1WsY6nV.
  3. Griffith, Erin. Instagram gets serious about ads, opening platform to all. Sep. 9, 2015, http://for.tn/1EUPTUG.