Dėmesys ir imlumas: kada vartotojai geriausiai įsisavina reklamą? - MediaZIP

Dėmesys ir imlumas: kada vartotojai geriausiai įsisavina reklamą?

Vis dar manote, kad daugiausiai dėmesio reklamai skiriama ilsintis po darbo dienos ar naršant internete ir matant reklamą dideliame kompiuterio ekrane? Dabar pats tinkamiausias metas pakeisti šį požiūrį.

Tyrėjai nuolatos stengiasi atsakyti į klausimus apie reklamos ir vartotojų santykį: kada ir kokiomis sąlygomis reklama geriausiai pasiekia vartotojus, kas skatina vartotojus pamatyti vieną ar kitą reklamą. Taip pat jiems rūpi sužinoti, kas gerina tokius prekinio ženklo parametrus, kaip brando patrauklumas, ketinimai pirkti ar rekomendavimas?

Dėmesys ir imlumas reklamai

Kompanija YuMe bendradarbiaudama su IPG Media Lab surinko duomenis iš 7000 respondentų ir nustatė, jog vartotojai internetinę reklamą geriausiai įsisavina (yra jai imliausi ir sutelkia daugiausiai dėmesio) naudodamiesi išmaniuoju telefonu, studijuodami arba dirbdami bei būdami viešose vietose.

Vienas pagrindinių rodiklių, kuris svarbus vertinant reklamos efektyvumą – tai dėmesys reklamai. Atlikto tyrimo metu ir buvo matuojamas vartotojų dėmesys reklamai bei imlumas jai (t.y. atvirumas, noras ar pasirengimas pamatyti reklamą). Nustatyta, jog vartotojai reklamai yra labiau imlesni rytais nei vakarais. Taip pat naudodamiesi išmaniuoju telefonu, o ne kompiuteriu. Būdami viešose vietose, o ne namuose. Galiausiai, vartotojai skiria daugiau dėmesio reklamai, kai tikslingai ieško informacijos, o ne tiesiog naršo internete, bei yra geros nuotaikos. Tyrime buvo pastebėta, jog atsipalaidavimas nereiškia didesnio imlumo reklamai. Atvirkščiai, žmonės yra jai imlesni ne ilsėdamiesi ar linksmindamiesi, o dirbdami ir mokydamiesi.

Imlumas taip pat tiesiogiai siejasi su dėmesiu: kuo didesnis imlumas reklamai, tuo didesnis ir dėmesys jai. Dėmesingumas labiausiai priklauso nuo to, kokiu prietaisu yra matoma reklama. Naudodami išmaniuosius telefonus vartotojai labiausiai atkreipia dėmesį į reklamą. Didesnis dėmesys sutelkiamas ir esant viešose vietose, ir kasdienių kelionių metu.

Dėmesys ir imlumas: kada vartotojai geriausiai įsisavina reklamą?
Dėmesys ir imlumas: kada vartotojai geriausiai įsisavina reklamą?

Taigi, jeigu norite, kad jūsų reklama būtų pastebėta, pamirškite besiilsintį ant sofos vartotoją – ieškokite naršančio išmanųjį telefoną, esančio viešose vietose, dirbančio ar besimokančio vartotojo. Tokiu metu jo dėmesys ir imlumas reklamai yra didžiausi, o kuo didesnis dėmesys reklamai – tuo didesni vartotojo ketinimai pirkti produktą, tuo palankiau produktas yra vertinamas.


Šaltinis

 YuMe And IPG Media Lab Explore A New Measurement Frontier: Attentiveness & Receptivity http://www.yume.com/