Kalėdinis motyvas reklamoje - Ar galų gale vienas namuose liks vienas? - MediaZIP

Ar galų gale vienas namuose liks vienas?

Ką gyvenime beveiktume ir kokių skirtingų interesų beturėtume, iš kitos pusės esame tiesiog paprasti vartotojai, – daiktų, paslaugų ar medijų. Taigi, ar prieš Kalėdas dažniau pagaunat save galvojant ir vėl tie „džingbelsai“ visur?  Ar Jus Kalėdiniai motyvai džiugina ar erzina? Ar susierzinę perjungiat kanalą ar radijo stotį? Ir kada pasiekiamas pakankamo susierzinimo „dažnis“? Ar kai kalendorius skaičiuoja pirmąją gruodžio, ar tik ties Kalėdų slenksčiu?

O kaip Jums „vienas namuose“? Ar pasikartojat primirštus dialogus žiūrint n-tajį kartą? Ar sakysit, kad ginkdie nežiūrit ir iš vis TV neturite?

 

TV reklama

Kalbant apie reklaminį spaudimą bendrai, jis mus prislegia jau spalio mėnesį. Televizijoje reklaminio laiko spalio mėnesiais padidėja maždaug apie 12 procentų (lyginant su rugsėjo mėnesiu), tuo tarpu gruodžio mėnesiais stebimas mažėjimas.

TV reklamos kiekis valandomis per mėnesį

 

Spauda ir radijas

Spaudoje ir Radijui reklama gyvena kita logika. Didžiausią reklamos kiekį iš spaudos ar radijo  gauname antrą ir ketvirtą metų ketvirtį, ir gruodžio mėnesiais reklamos daugėja apie 15 procentų (lyginant su lapkričio mėnesiu).

Radijo reklamos kiekis valandomis per mėnesį

 

Kalėdinis motyvas

Ir nors televizijoje reklamos gruodžio mėnesį mažėja, nes dauguma reklamdavių nenori skęsti toje kalėdinės jūros gausoje, kodėl mums atrodo, kad tų Kalėdų visur pilna? Viskas dėl pasikeitusio reklaminio turinio. Radijui ir spaudoje skaičiuojamas 7-8 procentų rišimąsis prie šventinių motyvų, tuo tarpu televizijoje jis siekia beveik penktadalį viso reklaminio turinio.

Reklamos "Kaledinių motyvų" dalis

Mobilaus ryšio ir mažmeninės prekybos sektoriai labiausiai išnaudoja kalėdinę tematiką: Mažmeninė prekyba pernai (lapkričio – gruodžio mėnesiais) puošė klipus Kalėdomis spaudoje apie 18 procentų [reklamos ploto/trukmės dalis nuo visos reklamos ploto/trukmės], radijui apie 37 procentus ir televizijoje apie 5%. Televizijoje pagrinde buvo Maxima tinklas, šiemet tai sėkmingai daro Iki tinklas.

Mobilaus ryšio sektorius šventinius motyvus naudojo apie 38% spaudoje, 20 procentų televizijoje bei 14 procentų radijui.

Reiktų nepamiršti, kad šie sektoriai tiek pagal reklamines investicijas, tiek nepaskatintame reklaminiame minėjime yra lyderiai.

 

Vienas namuose

Ir pabaigai “Vienas namuose”. Galima sakyti, kad tautiečiai šiek tiek pavargo nuo šito “Kalėdų simbolio”, – vidurkinis reitingas pamažėjo 23 procentais (lyginant 2012 su 2011), o lyginant su 2009, kurie buvo sėkmingiausi minėtam filmui, reitingo mažėjimas yra 36 procentai. Tačiau ir savo mažėjimo tendencijoje pernai “Vienas namuose” surinko 11, 3 reitingo, ir tai po 6 metų kartojimų.

"Vienas namuose" reitingai